20 August 2010

Kisah Di Klinik

hari tu time pergi 
klinik sebab perot saket
jadi dapat giliran 45
x terbayang punyelah lame
lepastu bpk aq jumpe kwn baru t
berbual dekat dua jam tiba giliran dia
time tu anak pakcik tu panas giler
lepas beres sume time aq
tibe plak aq nak amek ubat budak tu dah kluar 
time tu muke saket wat dang jer
lepas dah beberapa tapak dia kluar
dia meluru masuk mcm f1
rupa2nye budak pengsan
muka seposen aq jadi takut tengok budak tu pengsan lepas je check budak tu ok
tenang jiwe aq
hai ape nak jadi
aq saket ke dia???
 ini jer wat ari nie

KAMIKAZE:P

No comments: