12 March 2012

Jalan2 Kat Mersing..

Assalam.. sume readers...Aku nak cite siket..
Jalan2 aku gi Mersing.. ngantuk sebab lalu jalan dalam 
X lalu highway.. eceh memang x leh lalu highway 
apelaa.. Bapak aku menyirap je ann tengok aku terangguk2 sebab ngantuk..
bapak aku suruh baring x nak kan dah terhantuk kat cermin..

Just see the pica....

sambil tunggu makanan aku x de kerje amek gambar topi ni....
Aku ngan topi ni ibarat irama dan lagu 
klau salah satu x de pincanglah lagu
cewahh bermadah plak..
burppp.....Alhamdullilah kenyang..
aku makan nasi lemak telur puyuh..
bapak aku makan nasi dagang..
sedap meh try.. tempat dekat dengan nak amek tiket gi pulau tioman..
cawan die pun unik.. biase kat warung cawan plastik yang ade corak..
cawan kat sini sume cap milo.. aku rase sponsor die tauke milo kot..
ni hospital mersing... tempat yang bapak aku kene dengar taklimat..
nak amek tender.. punyelah susah.. key in data x leh silap.. payah benor..
selamat aku belom kerje lagi.. insyaallah satu hari nanti aku jadi tauke x nak makan gaji...
perjalanan balik hujan je.. time pergi balik hujan je.. sebab tu aku asyik ngantuk je... hope dalam kelas time naik cuti x de la nak ngantuk time cikgu ajar..


ni kat kota tinggi.. kubu jepun.. aku daripada ngantuk terus segar.. walaupun dah tengok banyak kali.. just nak menghargai perjuangan orang2 kite yg menumpahkan darah.. semangat patriotik x leh di lupakan.. ni pandangan belakang..
ni pandangan depan plak... so my journey.. end till hear 
enjoy readers...

No comments: